Leta i den här bloggen

fredag 25 november 2011

What up moonpie!

Själv har jag jobbat hela dagen och varit och handlat. Nu ska jag sätta mig och bara ta det lugnt i 20 min innan jag gör mig iordning och går ner till stan och möter Lenny Penny. Vi ska nämligen göra något väldigt efterlängtat. Se Breaking Dawn!!! Det ska bli så kul! Som jag har längtat haha. Funderar lite på vad man ska ha på sig. Nåt skönt och slappt så det blir bekvämt på bion eller nåt snyggat så man kan fortsätta ut sen. Svåra val här i livet :P. Nej men det lutar nog åt nåt snyggt, är lite sugen på ett stort glas rött för att fira att jag äntligen har blivit av med min lägenhet och dessutom var det ju löning idag.

Nej nu ska jag pussa lite på världens gulligaste katt som varit ensam hela dagen och saknat sin matte så mycket. Åtminstone är det vad jag inbillar mig :P

Inga kommentarer: