Leta i den här bloggen

måndag 14 november 2011

Måndag

Kul rubrik va? Är ledig idag så jag tänkte ta tag i min försummade stackars blogg. Orkade inte skriva nåt i helgen för jag var på ett riktigt piss-humör större delen av tiden på grund av lite olika saker. Var förkyld och gnällig och dessutom hade jag världens pms-problem, tycker ju liksom att hela universum är emot mig sådana dagar.

Men igår hade jag och älsklingen en jättemysig söndagsmiddag bara vi två med tvårätters, fläskfilé med pommes för Danne och med rotfrukter i ugn för mig, supergod sås och sallad. Till efterrätt hade jag gjort maffig chokladtårta med peanutbutterfrosting, googla för recept för den är supergod!

Idag har jag hittills varit ute på en morgonpromenad i det fina höstvädret, ätit frukost, fikat med min lilla bror och sett Hem till gården. Ska ta tag i disken nu och sen tänkte jag dra iväg till gymmet och köra ett ganska lugnt pass, vill ju inte få tillbaka förkylningen nu.

Inga kommentarer: