Leta i den här bloggen

torsdag 10 november 2011

Ledig dag nr 2

Japp, jag är ledig idag med, men imorgon är det heldag och på lördag jobbar jag också så helt förslappad blir jag nog inte haha.

Dagen ska väl ägnas åt det vanliga. Har pysslat lite här hemma denna morgon och snart ska jag fixa till mig och dra ner till stan och äta lunch med mutti. Sen tänkte jag åka och träna och sen SKA jag ta tag i den där jävla klädkammaren som ser ut som ett bombnedslag. Jag ska rensa ut allt som inte används och sälja/skänka bort det så jag får plats med det som faktiskt används.

På tal om träning fick jag verkligen en lagom dos av det igår när jag först cyklade till stan och hem, åkte till gymmet där det blev 15 min Crosstrainer, 15 min cykel, 20 min powerwalk i uppförsbacke på bandet och ett mördarpass för magen. Efter det cyklade jag hem till min pappa (ca 1,5 km) och åt lite, sen hem igen för att byta om och sen cykla ut till grantorpet (4 km) och fira mamma. Var ganska trött efter detta men på ett skönt sätt.

Det känns som att jag börjar få tillbaka min kondition vilket är väldigt trevligt.

Näe, nu är Grey's slut så jag ska ta mig upp ur soffan och hitta nåt att ha på mig. Kanske visar en dagens sen om jag hinner.

Inga kommentarer: