Leta i den här bloggen

torsdag 17 november 2011

Vi kör en lista!

 Jag har så grymt tråkigt så vi kör en lista som jag inte gjort förut, håll till godo!


1. Ta närmaste bok och slå upp sidan 18, rad 4 - vad står där?
Resor var som sömnpiller för honom och den här gången hade han somnat innan

2. Sträck ut din vänstra arm så långt du kan, vad rör du vid?
Lily, som tog tillfället i akt att bita sin matte. Trotsålder...

3. Vad var det senaste du såg på TV?

Du är vad du äter,vet inte vad jag ska tycka faktiskt.

4. Utan att se efter, gissa vad klockan är:
20.40 ca (kollade och den var 20.43)

5. Bortsett från datorn, vad hör du just nu?

TV:n


6. När var du senast utomhus och vad gjorde du då?
Cyklade hem från Briggen i Tisdags.

7. Vad tittade du på innan du började svara på den här undersökningen?

Fortfarande "Du är vad du äter"

8. Vad har du på dig?

Mjukisbyxor, linne, tjocktröja och rosa ullsockar.

9. Drömde du något i natt? I så fall - vad?
Alltså mina drömmar bör inte berättas om för allmänheten för de är inte ok. Inatt drömde jag att jag födde fyrlingar, men det var inte så jobbigt eftersom de var lika små som kattungar. För nån vecka sen drömde jag att jag av misstag hamnade mitt i en bög-orgie och försökte ta mig ur situationen genom att förklara att jag inte var en kille. Ingen trodde mig. Kul.

10. När skrattade du senast?

Igår kväll när jag pratade med min darling.

11. Vad finns på väggarna i rummet där du är nu?

Tapeter till att börja med, en spegel, tre svartvita tavlor på blommor och tre foton i en ram.

12. Har du sett något konstigt på sistone?
Jag jobbar på systemet, behöver nog inte säga så mycket mer.

13. Vad tycker du om den här utmaningen?
Inte så utmanande men jag blir ju sysselsatt ett tag i alla fall.

14. Vilken var den senaste film du såg?
Har sett massa halva filmer på sistone eftersom jag har somnat i mitten på typ alla. Men senaste hela filmen jag såg var nog Harry Potter och dödsrelikerna del 2. Älskar Potter om nån i hela världen har lyckats missa det.

15. Om du blev multimiljonär, vad skulle du köpa?
Vad skulle jag INTE köpa? Skulle börja med bostäder i lite olika delar av världen, ta mitt körkort och köpa en nice bil, betala mina studielån, köpa en häst, utbilda mig till make-up artist, resa, köpa massa härliga skönhetsprodukter, kläder, SKOR och massa annat som jag vill ha. Just det, jag skulle investera i saker också.

16. Tycker du om att dansa?

Ja men det ser ju ut som det gör haha.

17. Vad skulle dina barn heta, pojke resp. flicka?
Jag tycker att Philip är ett jättefint pojknamn och om jag får en dotter ska hon heta nåt glamouröst, typ Gucci. Skoja! Isabella tycker jag är fint.

20. Skulle du kunna tänka dig att bo utomlands?

Eh, JAAA! Innan jag är 30 vill jag ha provat att bo i ett annat land, det behöver inte vara en jättelång tid bara jag får testa.

Inga kommentarer: