Leta i den här bloggen

onsdag 9 november 2011

Shine!






Och nu blir det skamlös reklam! Haha. Flera har frågat mig vad jag har för parfym på sistone så jag tänkte visa er den. Det är Heidi Klums "Shine" som jag fick av mamma när jag fyllde år. Den luktar såååå himla gott! Jag verkligen älskar den och det känns som en typisk Lina-doft. Ett stort plus får den för att den är åt det varmare hållet vilket jag trivs himla bra med på hösten. Den är ganska lik J.Lo Miami Glow så om någon har testat den så kan ni tänka er hur den här är. Finns på Åhléns och Kicks som beskriver den såhär:

Denna eleganta doft öppnas upp med färska, saftiga noter av mandarin, päron och kryddiga rosa pepparkorn som stärker sinnena på ett behagligt sätt. Den omfamnas i en härlig vacker feminin bukett med mimosa och solrosor. Vid dess bas finns varma toner av vanilj, tonkaböner och mysken skapar en förförisk, sensuell underton, vilket gör denna doft härligt beroendeframkallande.

Inga kommentarer: