Leta i den här bloggen

måndag 21 november 2011

Det här med träning...

Eftersom jag bara jobbar 2 dagar den här veckan tänkte jag lägga lite extra tid på träningen som verkligen kom på efterkälken förra veckan. Känner att jag är helt frisk nu så det borde inte vara några problem. Vore så skönt att få till 3 pass den här veckan. Har ju gjort upp lite mål (för 800:e gången) som faktiskt är rimliga. Har väl insett att jag avsätter lite för kort tid till mina mål annars.

Men nu har jag ett som ska uppnås till nyår, den tiden borde definitivt räcka. Ska bara få arslet ur vagnen (eller vagnen ur arslet som vissa säger haha) och komma iväg till gymmet lite oftare. Sen skulle det ju inte skada om jag slutade med mitt små-ätande av godis nästan varje dag. Maten sköter jag bra tycker jag så där tänker jag inte ändra nåt men godiset, kakorna och allt annat sött måste bort nu. I alla fall den största delen av det. Självklart ska man unna sig men i måttliga mängder.

Önskar att jag hade en crosstrainer hemma. Det är ju min favorit på gymmet och ibland känner jag verkligen inte för att åka dit. Inte för att det är så jobbig men för att jag inte har lust att trängas med massa folk. Vill kunna träna hemma när det passar mig, ofixad och ful utan att bry mig. Men det får bli en senare investering.


Inga kommentarer: