Leta i den här bloggen

tisdag 22 november 2011

Trött och seg.


Kom precis hem från gymmet nu, är lite stolt över att ha varit där två dagar i rad nu. Inte för att jag var särskilt effektiv, tvärt om kändes det ganska segt idag. Men jag fick i alla fall till 15 min cykel, 10 min crosstrainer och 40 min powerwalk i uppförsbacke.

Nu ska jag äta upp min broccoligratäng (supergod) och kolla på halv 8 hos mig. Sen vet jag inte. Kanske pyssla om mig själv lite, känns som att det behövs. Men jag har egentligen ingen lust, känner mig allmänt seg och trött och vill helst bara gå och lägga mig men det kan man ju inte vid 19.30 tyvärr.

Imorgon jobbar jag 8.30 - 14.15 och efter det ska jag göra det allra sista i gamla lägenheten och lämna in nycklarna. Funderar på att åka hem till min älskling eftersom vi inte kommer att ses i helgen, men vi får se om han har tid mitt i all tapetsering. Annars blir det antagligen träning och lite städ hemma. Och Greys såklart.

Inga kommentarer: