Leta i den här bloggen

tisdag 22 november 2011

Fy Fan...

Var precis nere och skulle hämta upp min tvätt som jag trodde skulle vara torr nu men ICKE! Nån av mina assmarta grannar har varit nere och stängt av tumlaren av nån anledning som bara de vet. Kul att hitta 15 kg blöt tvätt som man nu inte får torka på grund av att klockan är över 21 och då ska tydligen mina grannar sova. Är så jävla förbannad! Nu får jag alltså gå upp en timme tidigare och hoppas att tvätten hinner tumlas innan jag går till jobbet.

Kan ju för övrigt meddela att jag bokade tvättstugan heeeeela dagen imorn trots att jag bara ska använda den max 2 timmar. Som man bäddar får man ligga kära grannar... (fast jag får inte ligga ikväll trots att jag har bäddat, kul...)

Är så trött på ALLT!

1 kommentar:

Anonym sa...

Vilka människor. Det är väl inte första gången det strular med tvättstugan. Tråkigt att det ska behöva vara så.