Leta i den här bloggen

fredag 4 november 2011

Friiiiidaaaaayyyyy!!!!

Japp det är fredag idag om någon missade det. Jag har spenderat dagen på jobbet som har varit hektiskt men rolig, jag gillar ju när det är mycket att göra då går tiden fortare.

Nu kollar jag Top Model och äter rester från lunchen, köpte ju take away från Thai Hoa och tog extra mycket från buffén så att det skulle räcka till middag också haha. Ska unna mig en muffins också eftersom det är fredag.

Imornkväll är det ju dags för fest i Edsbruk, så jag tänkte ha en liten spa-kväll här hemma och fixa till mig lite. Min present till mig själv var ju en ansiktsrengöring från Jan Marini som jag har velat köpa i snart ett år. Den ska tydligen vara lite av ett mirakel och med tanke på vad den kostade så hoppas jag att den lever upp till det. Ska testa och meddelar er när jag ser resultat.

Fick hem en klänning idag också som jag beställde från Nelly i onsdags, de är snabba! Tyvärr var den väl inte riktigt jag kom jag fram till men jag vet inte. Den känns lite för somrig också så jag fpr se vad det blir. Tänkte ju först ha en body med en svart kjol till men det känns lite för naket. Fan va svårtdet ska va, jag vill ju va både snygg och bekväm men det verkar inte gå haha.


Vilket osammanhängande inlägg det blev nu, men ni har ju röstat fram att ni vill läsa mer om min vardag, mode och skönhetsprodukter så nu får ni lite av varje. Ska slänga ihop ett litet kollage åt er senare för det är så himla kul.

Ha en toppenfredag allihop!

Inga kommentarer: