Leta i den här bloggen

tisdag 1 november 2011

Mysmorgon!

Inte ofta jag säger mys och morgon i samma mening men idag har varit en sån där perfekt morgon. Jag vaknade av mig själv och kände mig utvilad, det var ett bra tag sen. Dessutom var ju klockan bara halv 9 så jag låg kvar och läste Harry Potter, är inne på 7:e boken nu, sen gick jag upp och tog en långdusch, åt en rejäl frukost och nu kollar jag Grey's Anatomy med min andra kopp ingefärste. Det är ju så himla gott och det känns som att det verkligen hjälper mot små förkylningssymptom.

Idag ska jag åka ner till jobbet och fylla i en enkät och lite andra papper, vi gör ju faktiskt annat än att sitta i kassan även om inte vissa tror det :P

Sen blir det faktiskt gymmet, tar det lite lugnt så att jag inte blir sjuk igen men lite lätt kondition tror jag inte skadar.

Inga kommentarer: