Leta i den här bloggen

söndag 27 november 2011

Shame on me

Dålig bloggning den här helgen, men jag har haft fullt upp med annat. Som att se Breaking dawn med Lenny penny, dricka vin (och fisherman) på Briggen, gå ett varv på stan med mamma, umgåtts med fina kollegor, ätit sjukt mycket god mat och druckit ännu mer gott vin, gått vilse, skrattat, saknat och helt enkelt levt livet.

Idag bestämde jag mig för att ta en ordentlig sovmorgon utan dåligt samvete så jag vaknade vid 12 och låg kvar och läste Solo till kl 13. Bara njöt av att jag inte hade några tider att passa, inga måsten, ingen huvudvärk och ingen ångest. Bra morgon med andra ord. Efter en långfrukost ska jag nu hoppa in i duschen och sen hoppar jag på tåget till Överum och den finaste som finns. Saknar ihjäl mig.

Inga kommentarer: