Leta i den här bloggen

söndag 6 november 2011

Jo'rå såattee..

Då var den här helgen slut och fort har det gått. Gårkvällen var trevlig och idag har jag varit lite halvseg. Blev inte jättemycket sömn inatt. Men annars har jag mått hyfsat, tog det ju förhållandevis lugnt igår. Men det blir en tidig kväll ikväll kan jag säga. Ska ju upp tidigt och åka till Vimmerby och jobba, ska bli kul att se lite annat folk och se hur det går till i en annan butik. Spännande.

Tillbaka till igår, vi började ju kvällen hemma hos Janne där det var lite förfest innan middagen. Kul att hinna snacka lite med folk innan man tappar bort varandra haha. Själva festen var rolig, lite mycket dansbandsmusik kanske, är ju inget fan av bugg direkt även om det va kul att dansa med de som verkligen kan. Känner mig som en klumpig elefant i jämförelse. Roligt att träffa folk som man inte sett på länge och jag och Therese visade alla på dansgolvet vart skåpet ska stå haha.

Kom hem ikväll och möttes av en mindre fräsch lägenhet, sista gången jag lånar ut den kan jag ju säga. Usch! Stör mig så förbannat på att få städa efter andra. Stör mig på lite allt möjligt faktiskt, folk kan va så jävla märkliga ibland. Det värsta är ju att man inte vet vart man har en del, man kan ju inte säga nåt till vissa utan att va rädd för att det misstolkas så ibland är det verkligen bättre att va tyst. Sen att man ska va synsk och veta precis vad folk tänker är precis hopplöst. Jag kan ju säga att jag är jävligt dålig på att snappa upp budskap ur tomma intet så vill man mig nåt funkar det bättre att ringa mig eller prata med mig än att försöka överföra meddelanden genom tankarna. Bara så ni vet :P

Näe, nu ska bitter-lina gå och duscha och sen ska jag sova.

Inga kommentarer: