Leta i den här bloggen

onsdag 30 november 2011

Same same but different


Har fortfarande ingen inspiration till bloggen. Eller jo, jag har massor jag vill skriva men det går inte riktigt just nu. Så ni får en dagens-lista idag igen. Men lite variation i alla fall. Har förövrigt varit på temamöte på jobbet hela morgonen och sedan stannade jag kvar och gjorde lite uppgifter med en kollega. Kul att göra lite annat än att vara ute i butiken.

DAGENS KLÄDER: Grå stuprörsjeans, vitt linne och vit tröja.
 
DAGENS FRISYR: Utsläppt med lite vågor som ni kan se på den mycket kvalitativa bilden haha.
 
DAGENS SMINK: Samma som vanligt.

DAGENS VILL HA: Någon som planerar upp mitt liv.

DAGENS PLANER: Förutom jobbet så ska jag storhandla och träna. Sen är det ju säsongsavslutning av Grey's ikväll så jag ska väl ladda upp med näsdukar haha. Det lär ju bli sorgligt.
 
DAGENS JOBBIGASTE: Kan jag inte riktigt dela med mig av just nu. Men ni lär få veta snart.
 
DAGENS ROLIGASTE: Mina kollegor :)
 
DAGENS TRÅKIGASTE: Vika in gårdagens tvätt. 
 
DAGENS HUMÖR: Upp och ner, kanske borde söka hjälp för mina moodswings haha.

DAGENS SJUKA: Är väl humörsvängningarna.
 
DAGENS LÄNGTAN: Bort bort bort.
 
DAGENS FUNDERING: Vad ska jag göra i vår.
 
DAGENS BEROENDE: Nässprayen som alltid. SKA ta tag i det. Skulle fan behöva läggas in på
rehab.
 
DAGENS MUSIK: Winnerbäck
 
DAGENS MÅSTEN: Vardagssysslor, diska, laga mat. Sånt kul.
 
DAGENS VÄDER: Fint och soligt :)
 
DAGENS ORD:Kundmöte haha.

Inga kommentarer: