Leta i den här bloggen

tisdag 8 november 2011

Tisdagmorgon

Gud va svårt det är att komma på rubriker haha. Sitter och äter frukost, Joggi Mini med solosfrön och ingefärste, jättegott. Tanken var ju att jag skulle gått upp vid 8 och gått en promenad eller åkt och tränat men jag var så trött så jag låg kvar till 9, sen tog jag en låååång och vaaaarm dusch eftersom min lägenhet håller samma temperatur som Sibirien just nu.

Ska strax börja fixa till mig sen SKA det bli en liten promenad innan jobbet åtminstone. Måste ta tag i träningen ÄNNU en gång efter en hel del slappande och inte den bästa kosten under helgen. Blir så trött på mig själv att jag är så lat. Tror att det är för att jag börjar närma mig mitt mål och känner att jag inte direkt behöver gå ner mer men ändå, jag vill ju. Mest för att bevisa för mig själv att jag kan.

Jaja, vet ju att vissa blir väldigt provocerade av mina vikt-inlägg så jag ska försöka undvika dem i framtiden. Men det är ju en del av mitt liv och då blir det en del av bloggen. That's life.

Inga kommentarer: