Leta i den här bloggen

tisdag 29 november 2011

Today's

Har absolut inget att skriva om idag, noll inspiration. Så ni får en dagens. Håll till godo!

Dagens humör: Ganska bra, lite trött bara.

Dagens borde:
Söka extrajobb, men jag orkar inte.

Dagens frisyr:
En stor rufsig bulle. Ska fixa till det snart.

Dagens smink:
Inget än så länge, men om jag går ut blir det väl det vanliga.

Dagens klädsel:
Leggings, linne och stor tjocktröja. Som alltid nu för tiden.

Dagens favoritlåt:
Eldkvarn - Stjärnan på min himmel

Dagens planer: Tvätta, träna och fixa lite här hemma.

Dagens vill ha: Pengar som alltid, de räcker ju till typ en fjärdedel av vad jag vill.

Dagens längtan: Till varmare breddgrader.

Dagens beroende:
Clementiner. Älskar dem.

Dagens tråkigaste:
Tvätten. Hatar det.

Helgens bästa: Bion med Lenny, personalkvällen och söndagens filmkväll med Peter och Therese.

Helgens mest efterlängtade:
Breaking Dawn. Edward...

Helgens pinsamaste: Pratar vi inte om tycker jag.

Dagens motto:
Fake it til you make it.

Inga kommentarer: