Leta i den här bloggen

fredag 18 november 2011

Besöksrekord!

Borde kanske ändra design oftare om det drar så mycket folk. Igår hade lilla bloggen över 120 besökare, inte dåligt. Och tack för all feedback, kommentarsfältet svämmade nästan över. Haha, ironi. Skämt åt sidan, känn inte att ni måste kommentera men ni har väl sett gilla och ogilla knapparna under inläggen? Snabbt och enkelt sätt att framföra sin åsikt och det blir ju såå mycket roligare att blogga om man får lite respons.

Hur som helst, idag känner jag mig nästan frisk så jag ska snart ner till stan och fixa lite grejer samt börja städa gamla lägenheten som får en ny boende nästa vecka. Behöver jag säga hur glad jag är över att slippa de dubbla hyrorna?

En helt annan sak, igår började jag skriva en lista på saker jag ska uppnå nästa år. Har liksom insett att det inte kommer att hända så mycket mer detta år utan fokuserar på nästa. 2013 ska bli mitt år för det har jag fan förtjänat efter allt elände. Så jag har börjat göra en lista på saker jag vill och ska ta itu med nästa år. Vissa delar gäller jobb, vissa boende och en del är personliga saker som jag ska jobba med med mig själv. Kanske publicerar delar av listan när den är klar. Känns bra att ha tydliga mål att fokusera på.

2 kommentarer:

Carolina sa...

2013? tänker du hoppa 2012?

Kaos-Lina sa...

Haha, ooops. Tryckte nog bara ner fel tangent. Menade 2012 såklart :)