Leta i den här bloggen

torsdag 17 november 2011

Frågestund?

Ser ni undersökningen till vänster? Känner ni för en frågestund? Tänkte att det kan va kul nu när det är så många fler läsare. Men ni bestämmer, kryssa i ja eller nej så får vi se vad det blir. Obs, jag vill ha minst 10 ja svar om det ska bli nåt annars känns det rätt meningslöst.

Annars kan jag ju meddela att det går framåt på sjukfronten, även om det är med små små steg. Imorn hoppas jag att jag kan göra lite annat än att ligga hemma, kanske en liten promenad eller nåt sånt. Blir lappsjuk av att bara ligga inne.

Vill ni veta nåt om helgen? Klart att ni vill, jag är ju så fascinerande haha. Imorn ska jag som sagt ta det ganska lugnt, på lördag jobbar jag och sen ska jag ta tag i städningen av den gamla lägenheten, tänkte åka hem till min älskling på kvällen för lite kvalitetsmys och på söndag ska vi... Till Linköping och IKEA!!!!! Ingen stor grej för de flesta men det är typ 100 år sen jag var där sist och jag älskar IKEA så jag är så peppad! Sen ska vi fira världens bästa Ia som fyller 20, helt otroligt så fort tiden går det känns som att det var igår jag träffade henne på Congero och var jätteblyg för att jag tyckte att hon var så cool haha. Lite roligt att vi inte alls gillade varandra i början och gick till att bli så bra vänner och svägerskor till och med. Hur som helst ska det bli jättekul att hälsa på och se hur de bor.

Inga kommentarer: