Leta i den här bloggen

torsdag 10 november 2011

Ååååååhhhhh....

....så tråkigt det är att städa och rensa garderober. Jag har så mycket skit! Jag fattar inte vart allt kommer ifrån för inte fan är det mitt haha. Men nu ska nästan hälften bort har jag bestämt. Det är inte ok att spara ett linne som man använt en gång för fyra år sen bara för att jag kanske kommer att använda det i en avlägsen framtid. Nej då kan någon annan få ta över det tycker jag. Har redan fått ihop en ICA-kasse med sånt som ska ut på tradera och en halv med sånt som ska till Myrorna.

Annars har jag varit duktig och städat köket och badrummet som blir stökigt så himla fort, och ni vet ju vad jag tycker om sunkiga badrum. Usch! Men när en liten fyrbent person har som största intresse att klättra omkring i duschen och handfatet är det lite svårt att hålla i ordning.

Träning blir det nog ingen ikväll, måste bli klart med garderoben som har varit ett evighetsprojekt. Men jag klämmer in ett pass på Söndag när jag är ledig istället.

Inga kommentarer: