Leta i den här bloggen

onsdag 17 oktober 2012

Tråkigaste bloggen ever?

Gud jag har verkligen inget av intresse att blogga om idag, gör ju inget speciellt. Har varit ledig idag och fikat på Café Kannan med mamma sen följde jag med henne hem och hängde med henne och syster yster innan jag cyklade hem. Trevligt och bra med motion fick jag också, gick ut till Grantorpet och sedan cyklade jag hem.

Blir ingen simhall ikväll, jag tar det en annan dag istället. Jag har verkligen ingen motivation. Men imorn SKA jag på body combat. Alltid nåt.

2 kommentarer:

Carolina sa...

Tycker jag inte, jag läser den ju regelbundet så jag vet vad som händer i ditt liv. Håller tummarna för att du och hästa ska klicka.

Kaos-Lina sa...

Skönt att någon vill läsa om mitt liv :) Men imorgon får ni Live-update när jag kommer och hälsar på.