Leta i den här bloggen

onsdag 10 oktober 2012

Today

Idag är jag ledig, skönt med en paus mitt i veckan. Har spenderat större delen av dagen på stan med Linnéa. Det blev en fika och ett varv på stan. Jag höll dock igen sjukt mycket och köpte bara ett örngott på hemtex. På rea dessutom haha. Så kul att catcha up med Lenny Penny, hon har ju också skaffat katt så vi funderar på att köra en play-date med våra bebisar någon dag. Hoppas de gillar varandra.

På hemvägen fick jag ett ryck och gick in på Röda korsets second hand. Tänkte kolla om de hade någon snygg bokhylla men kom ut med tre plagg istället. De hade rea på kläder och jag som typ aldrig hittar något på Second hand längre hittade två söta blusar och en jättefin kjol som jag bara ska lägga upp lite då jag tyckte den var lite för lång. Är supernöjd!

Ska nog ha på mig den ena ikväll när jag går på bio med Eveline. Vi ska se Hypnotisören som jag hört ska vara bra men otäck så vi får väl se om jag får mardrömmar haha.

Nu sitter jag och letar lägenheter. Den jag skulle kollat på denna vecka blev uthyrd innan (tack för det) så jag kollade runt lite på Lokus och hittade två som verkar intressanta. Den ena var dock i dyraste laget men läget var så bra så jag hoppas jag får komma på visning.

Vill flytta Nu, nu, nu!

Inga kommentarer: