Leta i den här bloggen

söndag 21 oktober 2012

Sunday Funday!

Ok, min nya favoritdag är officiellt Söndag. Eller kanske inte alla Söndagar men den här har varit grym. Jag var ju ute och red för första gången på typ 100 år och det kändes så jäkla bra! Hästen var verkligen min typ av häst och det var så himla härligt att rida ut igen. Det blev en tur på ca 1 mil och det känns i benen nu kan jag säga. Precis vad jag behövde.

Ska bli så otroligt kul att komma igång med ridningen igen och jag är så peppad, det här var verkligen precis vad jag behövde. Nu är jag ju sugen på att börja träna annat också, ska köpa mig ett till 10-kort på Tjust Rehab (tack jobbet) och planera in åtminstonde 1 pass varje vecka. Jag mår ju så bra i kroppen av Bodybalance och i huvudet av Bodycombat så jag fattar inte varför jag inte håller igång det. Dumma mig.

Nu ska det fan bli ändring. Ska ha magrutor till jul haha.

Avslutade kvällen med middag hos mamma med familjen, det blev den supergoda kycklingen med parmesan/cremefraiche/basilika/valnöts täcke med ris och coleslaw efterrätten blev melon, supergott. Mammas kille har ju börjat med lchf igen vilket uppskattas av mig.

Nu ska jag bara torka mitt blöta hår och hänga en tvätt, sen tänker jag unna mig lite slappartid i soffan med min bok.

Hoppas att ni alla haft en lika bra Söndag som jag!

2 kommentarer:

Carolina sa...

Grattis, vad härligt att hästen och du gillade varandra. Kram

Kaos-Lina sa...

Tack, jag är supernöjd. :D