Leta i den här bloggen

måndag 29 oktober 2012

Måndag kväll

Gud jag borde få nått slags pris för mina kreativa rubriker. Eller inte. Skyller på att jag är rejält trött och sliten. Men dagen och kvällen har gått bra trots ett litet missöde. Klant-Lina va ju tvungen att tappa en låda så att fyra flaskor rödvin gick sönder. Det såg ut som ett massmord på lagret. Usch.

Ska bara kolla klart på Projekt Runway och sedan går jag och lägger mig. Jobbar 7.50 - 18.30 imorgon och de passen tar på krafterna så det är bäst att vara utvilad. Nu låter det som att jag klagar på mitt jobb men det gör jag inte, jag trivs superbra men det är klart att jag blir trött ändå.

Nej nu måste jag fixa naglarna som jag inte hann med i morse. De ser verkligen ut som skit. Överväger att unna mig en manikyr snart för att få ordning på dem.

Good night!

Inga kommentarer: