Leta i den här bloggen

onsdag 3 oktober 2012

Lägenhet

Det är nog ingen i denna stad som missat att jag letar lägenhet. Frågan är väl om någon i Sverige missat det så som jag tjatar om det haha. Hur som helst har jag nu en visning jag ska gå på i slutet av veckan och förhoppningsvis en nästa vecka också. Är såå peppad!

Jag har ju rätt höga krav, eller snarare konstiga krav, så jag hoppas att någon av dem är precis vad jag letar efter. Den jag förhoppningsvis ska kolla på nästa vecka verkar mest lovande. Jag vill ju ha en tvåa och den här var förvånansvärt billig för att vara så central. Vilket säkert innebär att den ser ut som stryk. Men lite kan man ju fixa själv, eller betala någon för att göra.

I värsta fall får jag väl köpa mig en lägenhet. Vore skönt att ha sitt eget på ett sätt. Men då blir man väl fast här för evigt.

Att det ska vara så svårt. Allt jag vill ha är en fin, hyfsat billig, hyfsat central tvåa på bottenvåningen. Som inte ser ut att vara renoverad 1907.

Inga kommentarer: