Leta i den här bloggen

tisdag 16 oktober 2012

Glad!

 
 
Godkväll på er! Har precis kollat på Svenska Hollywoodfruar (som alla andra) och alltså Gunilla Persson har ju inte små problem direkt. Herregud.

Va ute och gick i 40 min innan fruarna och imorse blev det 15 min crosstrainer så lite motion har jag fått idag, gick ju dessutonm till och från jobbet. Och mer ska det bli denna vecka, nu är det fan skärpning! Ska gå på Body Combat med Therese på torsdag och imorgon tänkte jag gå och simma.

Idag mina vänner kan jag även meddela att jag är riktigt jävla glad. Jag har nämligen hittat en häst (genom en av mina fina kollegor) som jag ska provrida på söndag och sedan kanske ta hand om ett par dagar i veckan. Jag håller mina tummar för allt låter nästan för bra för att vara sant, en häst som låter jättemysig, den står inom cykelavstånd plus att det går bussar, sedan är det bara 15 min väg till Målserums Ridhus och utebanor vilket är helt perfekt. Som sagt jag håller tummarna men försöker att inte ta ut något i förskott. Jag gör ju oftas det och sedan blir jag besviken.

Men nu har jag bestämt mig för att åka dit med ett öppet sinne och bara känna efter om hästen passar mig, gör den det så är jag jätteglad och funkar det inte så har jag ju inte förlorat nåt. Hur som helst ska det bli underbart att komma ut till ett stall och upp på hästryggen igen, det är verkligen alldeles för länge sedan.

Godnatt mina vänner, ovänner och allt annat löst folk som läser!

2 kommentarer:

Thea sa...

Åh va kul! Hoppas att hästen blir bra, de låter ju som sagt väldigt bra :)

Kaos-Lina sa...

Ja jag är väldigt förväntansfull :) Men jag försöker att inte ha för stora förhoppniningar. När något låter för bra för att vara sant är det ju oftast det.