Leta i den här bloggen

torsdag 11 oktober 2012

Lång dag

Idag har jag befunnit mig på jobbet från 7.00 - 18.15. En lång dag men det har gått bra ändå. Jag trivs ju så bra på jobbet så då känns inte dagarna så långa. När jag kom hem fixade jag till en snabb och väldigt god fisksoppa och nu sitter jag framför Tv:n och slappar lite innan jag ska ta hand om disken.

Spännande va? Nej mitt liv är inte så spännande just nu men det är rätt ok. Jag lever ju och det ska man vara glad för. Det kan ju inte alltid hända massa spännande och roliga grejer. Hade ju väldigt kul igår förresten och filmen var superbra även om den var sjukt läskig på vissa ställen. Var riktigt stolt över mig själv som vågade se en sån film och sedan sova själv.

Imorgon får jag sovmorgon och det ska bli så skönt! Dessutom är det fredag och jag är ledig heeela helgen. Längesen jag hade en ledig lördag nu så det ska bli kul. Är sugen på att gå ut på lördag men plånboken säger Neeeeej så vi får se hur det blir. En liten utgång kanske.

Nej nu ropar disken att den vill bli ren så det är väl bäst att gå.

Ciao ciao!

Inga kommentarer: