Leta i den här bloggen

fredag 19 oktober 2012

Fredagslistan!

Vad har du på dig?
Myskläder.

Hur mår du?
Bara bra!

Vad önskar du just nu?
Att jag hade mer pengar så jag kunde ta körkort, hyra en bättre lägenhet och resa. Att jag var klar med min utbildning. Att det var Juni och inte Oktober. Att jag får åka på Vinkunskap A haha.

Vad har du ätit idag?
2 mackor, 1 portion kycklinggryta med grönsaker, 2 knäckemackor, 1 bit kladdkaka.

Vad händer ikväll?
Ska ta det lugnt och kolla film.

Vad ska du göra imorrn?
Åka och hämta lilla datorn på Elgiganten, fixa med lite andra ärenden, träffa min fina extrafamilj på kvällen, det ser jag fram emot :)

Och på söndag?
Rida! Jag är så peppad!

Vem saknar du?
Haha, en bättre fråga tack. Tror att alla vet vem jag saknar.

Senaste köp?
Bortsett från nässpray och mat så var det väl inredningsgrejerna från ellos och zara home.

Vad skrattade du senast åt?
Mina kollegor. Haha vi är nog lite störda allihop.

Vad grät du senast åt?
Ett avsnitt av Grey's Anatomy.

Vem sov du senast med?
Andrea i Linköping.

Vad läser du just nu?
Har precis läst ut "En mini-shopaholic i mammas fotspår" och börjat på "Kråkornas Fest" femte delen i Game of thrones serien. Körkortsboken också of course.

Senast sedda film?
Om en pojke, tycker att den är så gullig.

Vilken svordom använder du mest?
Alla! Jag svär jämt, usch. Men mest är nog helvete.

Vem var den senaste som ringde dig?
Cajsa.

Senast 3 inkomna sms?
Tänker jag inte skriva här.

Vad stod de i ditt senaste skickade sms?
Ett grattis sms till finaste Linnéa.

Vilken är din favoritfrukt?
Älskar typ all frukt, men plommon, grapefrukt och banan är favvisar just nu.

Vilka kändisar har du blivit jämförd med?
Haha, Laila Bagge, och Blondinbella när jag var blond (för alla blondiner är likadana) och prinsessan Madeleine. Smickrande men ser nog inte jättemycket likhet med någon faktiskt.

Vad är du rädd för?
Att någon nära ska bli sjuk/skada sig/dö. Sjukdomar, att misslyckas, bli bitter ect.

Blir du lätt svartsjuk?
Inte alls. Det ska till mycket för att jag ska bli svartsjuk. Har nästan aldrig haft någon anledning att vara det heller.

Din favoritkaraktär ur en serie?
Meredith i Grey's Anatomy, Sheldon i Big bang och Blair i Gossip Girl.

Vem skrev senast åt dig på facebookchatten?
Tjejen som jag ska provrida hos på söndag.

Vilket språk hade du velat lära dig?
Vill bättra på min spanska och skulle gärna lära mig Italienska.

Vad för sorts killar faller du för?
Fel, uppenbarligen. Nej skämt åsido så faller jag inte för en särskild typ, men generellt sett har jag fastnat för roliga killar som får mig att skratta. Killar som är snälla mot mig.  Musikaliska killar av någon anledning och killar som inte jagar mig och är för "på". Har oftast fallit för killar som inte vill ha mig så borde nog tänka om haha.

Vart vill du åka just nu?
Till någon varm plats. Eller en riktigt stor stad, New York eller L.A t.ex

Inga kommentarer: