Leta i den här bloggen

söndag 7 oktober 2012

The Weekend!

Nu har jag landat i soffan efter en intensiv och rolig helg. I fredags åkte jag ut till mamma och co och käkade middag och såg "En dag" som jag tyckte var årets gulligaste film ända fram till slutet, sjukt dåligt. Men men. Trevligt var det.

Jobbade lördag och efter jobbet åkte jag hem och packade ihop lite grejer innan jag gav mig iväg till Linköping och världens finaste kollektiv. Vi åt middag hemma och tog ett par glas vin innan vi gjorde stan osäker. Vi hamnade på Ågatan och hängde där tills det stängde, då drog vi vidare till L'Orient. Veckans shot på Ågatan var för övrigt Fisherman som såldes för ynka 30:- för en 4:a. Behöver jag säga mer? Sjukt kul hade vi i alla fall.

Idag har jag hängt med kollektivet (Ia, Daniel, Andrea och Maja) och utfört diverse trädgårdssysslor (i 14 cm klackar, hade bara ett par skor med), ätit äppelpaj och avslutade dagen med bakad potatis på Linds. Såå mysig dag! Blir nog en trip dit snart igen. Älskar deras radhus! Vill också bo i hus!

Nu ska jag kolla Solsidan!!

Later!

Inga kommentarer: