Leta i den här bloggen

torsdag 18 oktober 2012

5 anledningar till att den här kvällen suger.

1. Min kropp vägrar samarbeta, känner mig förkyld och hängig igen. Kan inte skiten bara bryta ut nån gång så jag kan bli frisk sen?

2. Skulle beställa en klänning som jag velat ha jättelänge men den finns bara kvar i Large.

3. Blev ingen träning idag p.g.a förkylningen så snart har jag storlek Large.

4. Försöker boka frisörtid online men det funkar inte. Kommer att få va ful i fortsättningen.

5. Jag saknar sönder mig ikväll. Jag orkar inte.

Sen är det massa småsaker som irriterar mig också, orkar inte riktigt med nåt eller någon ikväll så nu ska jag stänga av både dator och mobil, gå och lägga mig och se en bra film.

Skitliv!

1 kommentar:

Helena sa...

Men snart är det söndag! Hoppas det blir bättre snart. Kram kram