Leta i den här bloggen

fredag 12 oktober 2012

Fridaynight

Kollar Notting Hill (för 110:e gången) och myser i soffan med båda "barnen". Brukar ju bara vara Leon som är inne på kvällarna men nu får vi sällskap av Lily också. Mycket mysigt. Överväger att skaffa hund också för att utöka familjen. Skoja bara, så ni kan vara lugna. Vill i och för sig ha hund nån gång men inte så länge jag bor själv.

Hade en trevlig dag på jobbet bortsett från min kropp som vägrade samarbeta. Huvudvärk, stel i rygg och höfter och så den där jävla yrseln som dyker upp ibland. Sjukt störigt men det gick ju över efter någon timma. Måste kolla upp mitt blodtryck och se om det är det som spökar. Skulle även behöva gå till en kiropraktor och kolla ryggen för den är inte ok alltså. Man ska inte behöva ha ont nästan varje dag. Men allt är ju så dyrt!

Nu kom jag in på sidospår som alltid, har så dåligt fokus haha.

Förövrigt väntar jag på tre paket som ALDRIG verkar hitta hem till mig. Väldigt irriterande eftersom jag hatar att vänta. Hade sett fram emot att testa lite nya skönhetsprodukter och att fixa med mina inredningsprylar i helgen. Väntar dessutom på ett samtal/sms som definitivt verkar utebli. Hade i och för sig inte väntat mig nåt annat men ändå, man blir ju irriterad. Men nu släpper jag det och tar helg.

Fick en sån himla fin komplimang på jobbet idag, en kund kom fram till kassan och säger "Jag blir alltid så glad när jag ser dig, för du är alltid glad själv". Sånt är ju jättekul att höra särskilt eftersom jag verkligen inte är glad jämt, men skönt att man ändå uppfattas som det. Sen hade jag ju ett annat trevligt kundmöte också hehe.

Nej nu ska jag återgå till filmen, hoppas alla har en mysig fredagskväll!

2 kommentarer:

Carolina sa...

Den filmen kan man inte se för många gånger. Vi var lite lata och tog fram vår egen, så vi skulle slippa reklamen.

Kaos-Lina sa...

Nej den kan man verkligen se om hur många gånger som helst. Skönt att slippa reklamen :)