Leta i den här bloggen

måndag 8 oktober 2012

Moooonday!

Idag börjar jag inte jobba förrän kl 16 så jag har hela dagen på mig till annat. Nu har jag i och för sig inte gjort så mycket, dammsugit lite, slängt i en tvätt och lagat lunch. Det blev broccoli och blomkål med carbonarasås. Jättegott! Ska gå tillbaka till att minska kolhydraterna igen, det är verkligen en "diet" som passar mig.

Ska gå ut och gå en powerwalk om en stund också, måste hitta tillbaka till mina träningsrutiner igen. I våras var jag superambitiös och tränade typ varje dag. Rörde på mig i alla fall. Nu har jag inte tränat ordentligt på flera månader, någon promenad här och där och något enstaka pass men det räcker ju inte.

Jag fyller år den 3:e november och då har jag lovat mig själv att vara 3 kg lättare än vad jag är nu. Så det är bara att sätta fart.

Inga kommentarer: