Leta i den här bloggen

lördag 20 oktober 2012

Ledig Lördag

 
 
Gomorgon på er!

Min andra lediga Lördag på rad, väldigt lyxigt må jag säga. Började dagen med att fixa en ordentlig frukost bestående av bakad havregrynsgröt med plommon, kaffe och apelsinjuice. Nu är jag mätt och glad och ska börja ta tag i badrummet som behöver städas. Måste städa badrummet en gång i veckan annars blir jag lite äcklad haha.

Sen ska jag vänta in mammas kille som ska skjutsa upp mig till elgiganten och Rusta, ska hämta min dator och byta en mixer som vägrar starta. Dåligt men hoppas att jag får en ny.

Ikväll är jag hembjuden till extrafamiljen och det ska bli supertrevligt, var ju ett tag sedan jag var där sist.

Ha en fin Lördag alla!

3 kommentarer:

johanna sa...

Hej! allt bra? :D

My sa...

Vilken trevlig blogg! =) Hoppas du har en bra helg! Kram My

Kaos-Lina sa...

Johanna: Hej! Jo då, allt är bra. Själv?

My: Tack så mycket! Önskar dig detsamma! :)