Leta i den här bloggen

lördag 27 oktober 2012

Happy helg!

Vilken helg detta blev då! Massa jobb, vilket har inneburit massa skratt, massa kundmöten och en fin komplimang från en fin människa hehe. När jag kom hem igår blev det bara slappande i soffan, var helt slut efter den intensiva arbetsdagen.

Idag efter jobbet åkte jag iväg och åt lunch med pappa och bror sedan bar det iväg till hästarna. Jag och Malin skulle rida ut och det gjorde vi också. Det blev en superhärlig tur på en mil runt Maren delvis i månsken eftersom vi var lite optimistiska när vi red iväg och inte riktigt tänkte på mörkret. Det var lite läskigt att galoppera i halvmörker måste jag medge, särskilt när Gillie blev lite extra glad och fick till några små krumsprång. Men allt gick bra och vi kom hem välbehållna.

Har efter en dusch och lite mat hamnat i soffan med chipspåsen i högsta hugg. Känner mig lite tråkig som tackade nej till att gå ut men jag kommer att tacka mig själv imorgon när jag är pigg och glad. Ska iväg på en liten utflykt med mamma och Kent och sedan ut till Gillie och rida en kortis.



Älskar verkligen denna lilla häst!

Inga kommentarer: