Leta i den här bloggen

söndag 14 oktober 2012

Söndag!

Slappsöndag idag. I alla fall förmiddagen som jag spenderat i soffan. Har kollat på TV och läst ifatt massa bloggar. Jag är ju lite av en bloggnörd måste jag erkänna.

För övrigt har jag sovit så jävla dåligt den här helgen, vaknat 4-5 gånger per natt och kan inte somna om. Så jävla jobbigt. Sen hjälper det ju inte att Leon (minsta katten) är inne i en så otroligt jobbig period. Han skriker seriöst heeeela tiden. Ute som inne, dag som natt. Han är inte hungrig för det finns mat i skålarna och han har inte ont någonstans så jag fattar inte vad hans problem är. Dessutom har han den lilla egenheten att han snuttar på sin päls hela tiden så man får ju vakta honom som ett barn. Helt sjukt.

Nej, nu ska jag göra mig iordning. Ska iväg och fika med en kompis och sen iväg på middag hemma hos mamma och co. Blir nog trevligt!

Inga kommentarer: