Leta i den här bloggen

onsdag 3 oktober 2012

Helg mitt i veckan

Fördelen med att jobba helger är att man får vara ledig mitt i veckan ibland och det är ju himla skönt. Nu är jag ju dessutom ledig två dagar i rad vilket jag inte varit på väldigt länge. Ska passa på att fixa lite grejer här hemma och sedan TRÄNA!

Hade tänkt starta dagen med en powerwalk men det ösregnar så det får va. Satsar på gymmet i eftermiddag istället. Imorgon tänkte jag köra powewalk på förmiddagen och gymmet på eftermiddagen/kvällen. Måste komma igång igen känner jag. Siffrorna på vågen imorse var inte ok. Så nu är det en extra växel i hela oktober.

En extra växel är också vad jag måste lägga i nu om jag ska hinna ner till stan och möta min mamma. Vi ska ta en fika (bara kaffe för mig) och gå ett varv på stan.

See ya!

Inga kommentarer: