Leta i den här bloggen

torsdag 25 oktober 2012

För trött för att komma på rubrik

Ja, precis så trött är jag ikväll. Jag är inte gjord för att gå upp tidigt, det är helt uppenbart. Jobbade 7.50 - 18.45 och efter det åkte jag och handlade lite. När jag kom hem möttes jag av två utsvultna och traumatiserade katter som fått uppleva årets första snö som också var den första i Leons liv. Så kan det gå när man vägrar komma in på morgonen. Nu sover båda två som små grisar i soffan.

Ska snart också gå och lägga mig. Intressant dag, jobba, handla, äta, se på TV och sen sova. Men så kan det va ibland, imorgon är likadan men skillnaden är att det är lööööön! Ja vi får den 26:e, inte kul. Men det ska bli skönt att få in lite på kontot igen.

I helgen ska jag nog inte göra nåt särskilt, jobbar ju lördag också och ska ta hand om Gillie lör + sön så det lär inte bli mycket tid över till annat. Var lite sugen på att gå ut på lördagen men inte i detta skitväder. Snö i oktober? Tänker inte ens kommentera. Kanske går ut en kort sväng och tar ett glas vin bara om någon mer är på.

Sen ska jag ta mig an projektet att fota alla kläder och skor som ska ut på tradera + facebook-loppisen. Det är en hel del kan jag meddela. Ska sätta vrakpriser på det mesta för att bli av med det för det är inte ok att ha så här mycket som inte används.

Näe, nu somnar jag snart i soffan så det är väl bäst att flytta sig till sängen och få några välbehövliga timmars underbar sömn.

Godnatt på er!




Inga kommentarer: