Leta i den här bloggen

måndag 27 februari 2012

Beach 2012

Ja, ni läste rätt, jag har redan påbörjat projekt beach 2012. Har lagt upp en liten träningsplan som jag hoppas att jag kommer att kunna hålla nu. Har även en solplan haha. Ja, jag veeeeet att det är farligt med solarium så jag ska inte överdosera. Men jag vägrar helt enkelt att vara så blek som jag är nu, jag hatar det. Så nu ska det tränas och solas och fixas.

Dagens träning har i alla fall blivit 2x30 min pass på min crosstrainer. Ska försöka få till en halvtimme till sen om mitt knä kan sluta mesa och göra ont.

Imorgon jobbar jag morgonpass så jag tänkte gå till gymmet på eftermiddagen för lite styrketräning. Vill få snygga armar och sen skulle det ju inte skada med en magruta eller två. Man ska drömma stort haha.


Lite inspiration. Precis såhär skulle jag vilja se ut i sommar!

Inga kommentarer: