Leta i den här bloggen

tisdag 21 februari 2012

Långsiktig planering

Ja det här med långsiktig planering är ju inte min starka sida som ni vet. Det längsta jag någonsin planerat är tre år. Men nu har jag i alla fall det närmsta halvåret planerat. Jag fick mitt vikariat förlängt fram till sommaren och sedan blir det sommarjobb fram till september.

Efter det tänkte jag göra ett ryck med körkortet så man kan ta det någon jävla gång.

Sen... Sen har jag ingen aning. Men med största sannolikhet blir det en flytt till en större stad. Om jag inte skulle få ett riktigt grymt jobberbjudande här. Chansen är väl ungefär lika med noll så jag satsar på att röra mig härifrån i typ september/oktober. Känner att jag måste testa att bo någon annanstans ett tag.

Så nu vet ni mina planer :)

Inga kommentarer: