Leta i den här bloggen

tisdag 14 februari 2012

Alla Hjärtans Dag!

Men kom igen, lite mysigt är det ju. Hela morgonen har jag läst folks gnäll på facebook och diverse bloggar. Det är bara ett kommersiellt jippo, alla singlar mår dåligt, man ska visa kärlek varje dag och bla bla bla.

Nu är detta en dag när man ska visa kärlek, och det ska jag ta mig fan göra också. Jag har ju blivit en sucker för romantik på äldre dagar och jag tycker att det är så fint att det finns en dag helt tillägnad kärleken. Om det sedan är kärlek till en partner, familjen, vänner eller ett husdjur, skit samma. Ut och visa lite kärlek nu allihop.

Själv ska jag gå ner på stan och köpa nåt fint till min karl och sedan ska vi äta middag på Tindered ikväll. Ska bli så mysigt. Man kan ju faktiskt behöva en särskild dag för att unna sig lite vardagslyx och kvalitetstid med varandra.

Inga kommentarer: