Leta i den här bloggen

onsdag 8 februari 2012

Igår och idag


Igår jobbade jag 7-10, kort pass vilket var skönt eftersom jag bara hade sovit ca 5 timmar. Gick ju på stan en sväng innan jag åkte hem, åt lunch och gick en promenad. Sen kom min lilla bror hit och fikade, alltid lika trevligt med lite sällskap.

På kvällen åkte jag hem till Danne och vi åkte hem till Johanna och Robin och fikade. Jättemysigt och gott, synd bara att jag var så himla trött mot slutet. Men men, hade trevligt ändå.

Imorse fick jag skjuts av Johan som skulle in till stan, skönt att slippa tåget och ha lite vettigt sällskap istället.

Nu har jag ätit frukost och ska snart ta hand om tvätten. Så spännande.

Annars står träning och tandblekning på schemat idag. Har börjat med en hemmablekningskur så det ska bli spännande att se om det ger resultat. Märker lite skillnad efter första gången, så efter ett par omgångar till hoppas jag att jag är helt nöjd. Lovar att ger er en recension när jag är klar.

Inga kommentarer: