Leta i den här bloggen

onsdag 1 februari 2012

Just to make things clear

Eftersom jag kommer från en liten stad och har bott här större delen av mitt liv kan man ju tycka att jag borde vara van vid konstiga rykten och hur de sprids och börjar leva sitt eget liv. Men ändå kan jag inte låta bli att bli förvånad över hur saker och ting bara dyker upp ur tomma intet och blir ett rykte.

Nu är det senaste att jag tydligen är singel. What's up with that? Har hört det från tre olika håll nu så jag vet inte vart detta kommer ifrån. Hur som helst är det inte ens i närheten av sant. Jag är fortfarande tillsammans med Daniel och hoppas att vi kommer att vara det ett bra tag framöver. Bara för att vi inte bor ihop och gör allt tillsammans betyder inte det att vi gjort slut. Vi älskar varandra om det nu är någon som tvivlar på det.

Så nu kan ni sluta oroa er! 

Inga kommentarer: