Leta i den här bloggen

onsdag 22 februari 2012

Städdag

Har varit ledig idag och ägnat dagen åt att städa. Det behövdes och nu kan jag njuta av ett nystädat hem, utan disk, en hall utan grus och en nybäddad säng. Härligt!

Jag hatar ju när det är ostädat hemma, känner mig liksom smutsig själv när jag har massa skräp omkring mig. Sen är jag ju besatt av rena lakan också. Älskar lakan (alla sorter haha) och känslan av att krypa ner i sängen, nyduschad, i rena lakan är ju underbar.

Nu försöker jag att hitta lite motivation till att träna. Har tappat den lite, mest för att det alltid är så fullt på gymmet nu för tiden. Det är väl folks nyårslöften som är boven. Bra att det tränar i och för sig men jag hatar att vänta och vissa människor kan ju ockupera en maskin huuuuuur länge som helst. Funderar skarpt på att köpa mig en crosstrainer så jag kan träna hemma istället.

Sen vill jag ha ett par Reebok easytone också, jag gillar ju att gå och mina utomhus-träningsskor är helt utnötta så snart får det bli ett par nya.


1 kommentar:

Thea sa...

Reebok skorna är skitsköna, dom blir inte så jäkla varma heller för dom har nått bra tyg :p iaf dom jag har men de finns väl olika sorter.