Leta i den här bloggen

fredag 10 februari 2012

Hej igen lilla förkylning

Vaknade med hosta och lite halsont idag så det blir ingen träning idag. Så himla tråkigt att det alltid blir såhär. Mitt immunförsvar suger verkligen. Men men, har ägnat dagen åt att fixa här hemma, alltid finns det något som behöver göras. Idag var det köket och framför allt kylen som fick en ordentlig genomgång med Cilit Bang och svinto.

Ska väl fortsätta med att sortera min garderob lite. Det blir verkligen aldrig av att jag gör det ordentligt.

Förövrigt går jag mest runt och stör mig på en massa saker. Är så sjukt trött på att bara vänta och vänta på att saker ska hända. Vill ha allt nu!

Sökte ett jobb igår som verkar roligt i en stad inte allt för långt härifrån. Håller tummarna för jag tror att det skulle kunna bli riktigt bra. Skulle vara så skönt att kunna dra in lite pengar och spara ihop till sånt jag verkligen vill göra. Men jag vågar inte hoppas för mycket för det är antagligen en massa människor som sökt.

Jaja, har inget bättre att komma med så nu ska jag äta lunch istället.

Ha en bra fredag!

Inga kommentarer: