Leta i den här bloggen

onsdag 29 februari 2012

Resten av semesterbilderna

Idag är jag ledig och har ägnat första delen av dagen åt att diska, städa lite grann och laga mat med min lilla bror. Det blev flygande Jacob som är min nya favorit, så otroligt gott!

Nu ska jag väl fixa till mig lite och gå ner på stan en sväng, slingade ju håret igår och tre slingor blev lite gula så jag ska fixa dem ikväll tänkte jag. Hatar verkligen när det blir gult. Blev klippt av min snälla syster igår också och det känns jättefräscht, tog bara lite på topparna men gud vilken skillnad det blev att få bort det slitna.

Ikväll funderar jag på att åka hem till min lilla man och umgås lite, saknar honom.

Bjuder på några bilder från från Torrevieja och Alicante där vi var i höstas. Längtar tillbaka.


Stranden

Outfit


Glad Lina

Gigantiskt shoppingcenter :)

Massa skor

Bästa butiken, Stradivarius

Lite salt?

Kaktus

Näst sista dagen besökte vi en gammal slottsruin som låg på Alicantes högsta punkt.

Utsikten var underbar

Min Man <3

Det var långt ner till stranden




Massa fina växter


Tyckte att Daniel skulle köpa den här.


Utsikt över Alicante


Otäck fågel





Här tänkte jag ha en båt om några år ;)

Inga kommentarer: