Leta i den här bloggen

fredag 3 februari 2012

Friday!



Alltså, jag vet att ni måste vara trötta på mina poserande cambilder vid det här laget. Men det är allt jag har att bjuda på för tillfället. Tycker att jag lyckades få liite bättre kvalitet på dem idag i alla fall. Bättre bild på tröjan i alla fall, tycker att den är så mysig.

Tog mig lite tid i morse och fixade håret lite extra bara för att det är fredag. Kan ju inte riktigt klä mig snyggt på jobbet så då får man ta till andra medel för att bli fredagsfin. Lockade med en plattång eftersom jag inte var ute efter perfekta korkskruvar utan snarare lite slarviga naturliga lockar.

Jobbar 13.50 - 18.30 idag och sedan vet jag inte vad kvällen bjuder på. Var sugen på bio men hittade ingen film jag ville se så nu får jag hitta på något annat. Kanske ta ett glas vin någonstans om inte vädret blir sämre.

Hoppas att ni har en bra fredag!

2 kommentarer:

Thea sa...

Du är så snygg i håret jämt! Har aldrig provat de där med lockar och plattång men de funka ju skitbra, snyggare med lite lättare lockar :)

Kaos-Lina sa...

Tack! Va gullig du är :). Ja jag gillar verkligen plattångs lockar, de blir så mjuka och fina.