Leta i den här bloggen

tisdag 28 februari 2012

Travelling

Sitter och kollar på resor och drömmer mig bort. Det vore så härligt att åka iväg en sväng. Synd att man inte är ekonomiskt oberoende. Men jag ska lägga undan pengar i sommar så att det kan bli en liten trip till hösten i alla fall. Det är ju så härligt att förlänga sommaren lite.

Men jag skulle vilja åka iväg på en weekend i vår också, det skulle vara så mysigt att se någon europeisk storstad tycker jag. Vill ju verkligen åka till London eller Paris inom en snar framtid. Skulle vara kul att se mer av Dublin också, hann inte med det så mycket när jag var på Irland förra gången.

Sen är ju Grekland och Italien två länder som jag verkligen vill se, för att inte tala om USA. Både LA och New York står på listan över drömresor. Och ett återbesök i Spanien skulle inte sitta fel.

Ja det är inte svårt att komma på platser jag vill besöka, jag älskar verkligen att resa. Skulle vilja åka iväg ensam med min man nån gång så vi verkligen fick lite kvalitetstid. Sen skulle ju en semester med mina friends inte sitta helt fel heller. En riktig tjej-semester utan nån som gnäller när man vill shoppa skor för tredje dagen i rad haha.

Jaja, drömma kan man ju få göra i alla fall :)


Inga kommentarer: