Leta i den här bloggen

torsdag 16 februari 2012

Varning för gnäll

Ja, ni som inte vill läsa mitt gnäll kan klicka på krysset längst upp i högra hörnet NU. Hitta en annan blogg, förslagsvis Blondinbellas, och läs positiva inlägg där.

Så, alla som vill läsa gnäll och ni som vill gotta er i elände, är ni med? Bra. You're in for a treat.

Bläääääääää! Så känner jag just nu. Det känns som att jag håller på att bli förkyld igen och jag hoppas, hoppas, hoppas att det inte är så. Jag orkar inte med den här skiten längre. Jag mår bra varannan dag och dåligt varannan. Det suger! Sen ringde älsklingen nyss och var supersjuk så nu vet jag vad jag har att vänta. Får ju all skit som folk går och bär på.

Fan kan inte folk bara stanna hemma när de är sjuka istället för att smitta alla andra! Usch! Jag ser inte kunder på jobbet längre, jag ser vandrande baciller, smitthärdar och bakterier. Extra kul är det när en kund säger "Jag trodde inte att jag skulle kunna gå hit idag, jag har spytt hela natten" Ja men så jävla bra att du tog dig hit och står och hostar på mig då, idiot.

Sen är jag bitter på så mycket annat och håller på att bli galen på en del saker. Jag orkar inte med den här osäkerheten längre. Jag är helt matt både i kropp och själ. Allt jag vill ha är lite stabilitet men det har jag ju aldrig haft så jag skulle antagligen dö av chocken.

Usch, jag vet att jag gnäller men va fan, It's my blogg and I cry if I want to.

Mitt huvud gör ont, mina ögon rinner och jag fryser ihjäl.

Som lite extra grädde på moset har jag gått upp i vikt.

Och en lite obehaglig tanke har byggt bo i mitt huvud och vägrar försvinna.

Ska sova i 12 timmar nu.

Inga kommentarer: