Leta i den här bloggen

måndag 13 februari 2012

Jävligt irriterad!

Bara jag tänker ordet träning så blir jag sjuk. Eller, inte sjuk som i sängliggande men lite ont i halsen, huvudvärk och snorig. Så sjukt irriterande. Har bara suttit hemma och tråkat istället för att träna. Den enda nytta jag gjort var att söka ett jobb. Känns ju bra i och för sig. Men vi får se, allt beror ju på vilka andra som söker. Om det är någon med mer erfarenhet så är jag ju ganska körd. Men ni kan ju hålla en tumme om ni känner för det.

Om jag skulle få det här jobbet eller något av de andra jag sökt innebär det en flytt från denna stad vilket jag har lite blandade känslor inför. Ena dagen vill jag bara bort och andra trivs jag riktigt bra. Men allt hänger ju på jobb nu känner jag. Skulle jag få ett bra jobb här så kan jag stanna ett tag men får jag inte det så packar jag ihop och drar. Jag överlever inte som arbetslös här, har redan upplevt det en gång (jobbade bara helger) och jag tror att alla kan hålla med om att det inte var en bra period.

Fast jag blev ju mästare i att ragga gratisdrinkar...


Inga kommentarer: