Leta i den här bloggen

tisdag 15 mars 2011

Waiting...

Kom hem från gymmet (mitt andra hem) för en halvtimme sen ungefär. Skönt pass idag på ca 1 timme och 45 min, sen gick jag ju hem också. Känner mig så duktig så :) För er som är intresserade (och för min egen skull) här kommer dagens träning:

15 min Crosstrainer

40 min styrka

12 min crosstrainer

40 min powerwalk

Var så sjukt hungrig när jag kom hem och då kommer jag på den smarta idén att göra kålpudding. Världens godaste rätt men kanske också den som tar längst tid. Nu är den inne i ugnen i alla fall och det är "bara" 35 kvar tills den är klar. Jag tröstar mig med en banan och en kaka så länge. Ska hoppa in i duschen och göra mig iordning för senare ska jag följa med Anna C till vis-skolan och lyssna på hennes kompis som spelar där. Ska bli kul att hänga lite med henne :)

Nu: Duschen!

//Lina

Inga kommentarer: