Leta i den här bloggen

tisdag 29 mars 2011

Borr Borr Morr Morr

Alltså jag blir sååå trött på allt borrande i detta hus. Kan de inte bara få in de förbannade porttelefonerna nån gång så man slipper höra eländet. Får gå iväg en sväng på stan eller nåt.

Annars då? Jo jag kan ju meddela att jag fortfarande inte är frisk men jag har inte ont nån stans så det är ju positivt. Nu är det bara jävlig hosta och nästäppa kvar. Intressant va?

Känner mig inte på topp nånstans nu men det ordnar väl upp sig. Ska ta tag i städningen från helgen som inte blivit av än, men det är faktiskt inte så mycket som man skulle kunna tro med tanke på hur många vi va.

//Lina

2 kommentarer:

fitnessjossan sa...

Dom borror sjukt mycket i vårat hus också, inte alls kul att vakna till!

Hoppas du får en fin dag :-) har en tävling i bloggen nu om du vill tävla :-D

Kaos-Lina sa...

Det är ju såå jobbigt med ljudet, Usch! Men dagen blev lite bättre än väntat ändå :) Har lagt in en "tävlingskommentar" hos dig nu :)