Leta i den här bloggen

tisdag 1 mars 2011

Godmorgon!

Godmorgon alla morgonpigga! För en gångs skull är jag en av er haha. Ok, jag vet att kl är 9.30 (när jag skriver detta) men jag har faktiskt varit uppe i en hel halvtimme, det ni!

Skämt åt sidan, jag har ju blivit så sjukt dålig på att gå upp på morgonen nu för tiden, dels för att jag inte har varit tvungen och dels för att jag inte har velat. Dessutom är det lite svårt att slita sig från sängen när det ligger en alldeles extra fin man i den.

Men som sagt, idag blev det en "tidig" uppgång och det känns faktiskt rätt skönt. Har ätit två mackor med leverpastej och är inne på min andra kopp te, Liptons vita te med granatäpple, som är supergott.

På dagens schema står nåt så roligt som plugg, måste göra en uppryckning efter förra veckan som var en total katastrof. Sen ska jag skicka CV till några ställen tänkte jag. Eventuellt blir det lite träning men jag har rätt mycket träningsvärk i vaderna så vi får se hur det bli med det. Men skönt vore det.

Just det, ska ju visa er vad som inhandlades i Linköping också. Jag ska bara fota allt så lägger jag upp det om en stund :)

//Lina

Inga kommentarer: